Pipars, jeb Rojs Puķe

Spicākais recepšu eksperts

Es esmu Rojs, plašāk zināms kā Pipars. Esmu kulinārijas blogeris, bet man nav izglītības šajā jomā. Pavārskolā neesmu mācījies. Viss ko daru ir mans redzējums un eksperimenti. Es atļaujos vairāk, jo nebaidos kļūdīties un eksperimentēt. Kādreiz mani sauca par jaunāko kulinārijas blogeri, jo savu blogu rakstu kopš deviņu gadu vecuma (2014.), bet tagad mani sauc par huligānu virtuvē un man nav iebildumu. Esmu apguvis maiznieka profesiju. 

Esmu sociāli aktīvs un aktīvi iesaistos sociālos projektos. Man ir arī labdarības biedrība "Pipars" un es organizēju dažādus pasākumus, lai palīdzētu bērniem ar īpašām vajadzībām. Par savu darbību 2019. gadā saņēmu titulu "Latvijas lepnums". 2020. gadā izdevu savu pirmo recepšu grāmatu "Piparēdiens" un ieguvu Latvijas Republikas Tiesībsargs gada balvu. 2021. gadā mana labdarības biedrība "Pipars" ieguva Latvijas Republikas Tiesībsargs gada balvu. 2020. un 2021. gadā tiku iekļauts prestižā biznesa žurnāla "FORBES" sarakstā "30 līdz 30".

2021. gada vasarā vadīju ReTV šovu par grilēšanu "Pipars cepās", sešpadsmit epizodes, kurās gatavoju uz grila un dalījos ar idejām, ko pagatavot uz grila un kā pārsteigt viesus.

 

Par uzņēmējdarbību zinu ne tikai no teorētiskās puses. Man ir projekti "Laba soma" un "Laba maize".  2022.gada rudenī izdota mana otrā recepšu grāmata "Piparēdiens 2 #pavienkāršo ". 2022.gada rudenī saņēmu balvu Cilvēka izaugsmei kategorijā par ieguldījumu Latvijas nākotnē.

No 2021. gada līdz 2024.gada aprīlim biju zīmola "Electrolux" vēstnesis Latvijā. 2024,gada augustā Rīgas garšu svētku vēstnesis un vadītājs, kopā ar šefpavāru Elmāru Tanni.

Esmu vienīgais kulinārijas blogeris Latvijā, kuram ir pašam sava virtuves studija

 

Labprāt palīdzēšu jums ar recepšu izstrādi un to prezentāciju.

Kāpēc izvēlēties sadarbību ar kulinārijas blogeri - influenceri ?!

Reklāma un Satura Izplatīšana

Sadarbība ar kulīnārijas blogeriem un influenceriem nodrošina efektīvu reklāmu un vēlamās informācijas izplatīšanu. Viņu sekotāji interesējas par aktualitātēm pārtikas jomā un interesantām ēdienu receptēm, tādēļ šī sadarbība palīdz sasniegt mērķauditoriju.

Uzticamības Nostiprināšana Zīmolam

Sadarbība ar uzticamiem blogeriem un influenceriem var paaugstināt zīmolu nostiprināšanu. Sekotāji uzticas influenceru viedoklim un ieteikumiem, tādēļ, ja viņi atzinīgi vērtē produktus vai zīmolus, tas var ievērojami ietekmēt patērētāju uzticību.

Mērķauditorija un Segmentācija

Blogeri un influenceri bieži piesaista specifisku mērķauditoriju, kas interesējas par noteiktu ēdienu vai pārtikas veidu. Sadarbība ļauj pārtikas ražotājiem un tirgotājiem precīzi sasniegt savu mērķauditoriju, veidojot efektīvas reklāmas un piedāvājot saturu, kas tieši piesaista šo auditoriju.

Elmārs Tannis

Šefpavārs

Pipars ir īsts pipars ar odziņu! Pazīstu jau daudz gadus un grūti saprast ka viņam tagad ir tikai 19. Puisis gatavo savā stilā, savā virtuves studijā! Tas ir reāli kruti! Liels prieks par Roju! Sociāli atbildīgs un gudrs čalis.

Lauris Aleksejevs

Šefpavārs

Ik pa Laikam sekoju Roja aktivitàtēm, un apbrīnoju viņa daudzvirzienu plašās intereses par un ap ēdienu gatavošanu! Lai viss izdodas arī turpmāk! Lai arī ko tu, Roj izdomāsi, dari to no visas sirds, ar atbildību, attieksmi pret apkārtējiem, pret produktiem un pats galvenais.. lai viss izdodas vienlaicīgi gan sulīgi, gan kraukšķīgi, jo sulīgi +kraukšķīgi=garšīgi.

Mārtiņš Sirmais

Šefpavārs

Rojs ir KRUTS ! Tikai Jaunībā ir nākotne

2019.gads Rīgas Kinostudija

Latvijas lepnums 2019.

(Jauniešu iniciatīva).

2020.gada novembris

Tiesībsargs Gada Balva. Bērnu atbalsts 2020.

2020.gada oktobris

Sarunu cikls "Cilvēkstāsti Latvijai".

Sazināties

Lai sazinātos ar mani, lūdzu, aizpildiet šo kontaktformu

info@pipars.lv