Siera nūjiņas "PIK-NIK": vai zini ar ko tās atšķirās?

Noplēšamās siera nūjiņas „Pik-Nik” ir daudzu cilvēku (īpaši bērnu) iecienīts produkts. Arī es šīs nūjiņas šad-tad iegādājos un te nu vienu dienu iegriezos kadā lielveikalā un šīs siera nūjiņas bija nopērkamas par īpaši draudzīgu cenu. Veikalā akcija un es apjuku... plauktā viena otrai blakus izliktas siera nūjiņas „Pik-Nik”  parastās un siera nūjiņas „Pik-Nik” bērniem. Kuras pirkt? Blakus pārdevēja kārto pienu un es pajautāju - ar ko šīs nūjiņas atšķiras? Pārdevēja izskatijās krietni apjukušāka par mani.... Pienāca, papētīja abas paciņas un pēc mirkļa teica - vienas parastās, bet otras bērnu! Kolosāli! Tad nu ņēmu abas un esmu šeit, lai noskaidrotu atšķirību.

Ražotājs saka:
"Noplēšamās siera nūjiņas „Pik-Nik” ir  veselīgs un dabisks pārtikas produkts, kas satur daudz minerālvielu, olbaltumvielu un vitamīnu. 100 g noplēšamo siera nūjiņu satur 82,5 proc. no diennaktī ieteicamās kalcija devas un 64 proc. no diennaktī ieteicamās fosfora devas. Noplēšamās siera nūjiņas „Pik-Nik” ar savu rotaļīgo struktūru īpaši patīk bērniem. Ņemot vērā bērnu ēšanas īpatnības, noplēšamās siera nūjiņas tiek ražotas bez konservantiem, krāsvielām un ar ļoti mazu sāls daudzumu."

 

Sastāvdaļas: Pasterizēts piens, sāls, skābumu regulējoša viela - citronskabe. 21g stīga siera = 139 mg kalcijs.21g stīga siera = 1 glāze piena-240mlPiemērots veģetāriešiem.

 

Enerģētiska vērtība: 1230kJ/295kcal. 100g produkta satur: tauki 20,8g, piesātinātās taukskābes 14,4g, mononepiesātinātās taukskābes 7,6g, polinepiesātinātās taukskābes 0,5g, ogļhidrāti 0,35g, cukurs 0,02g, olbaltumvielas 26,7g, sāls 1,3g


Izcelsmes valsts: Lietuva. Ražotājs: Muižas piens. Izplatītajs: SIA Baltā Bura

 

Un zini kas rakstīts uz siera nūjiņu iepakojuma, kurā atrodas siera nūjiņas bērniem?! Pilnīgi tas pats! Vārds vārdā! Nekādas atšķirības sastāvā! Atšķiras tikai iepakojums un cena! Starpība vairāk kā 4Euro kilogramā - bērniem domātās nūjiņas, protams, dārgākas! Ģeniāli!

 

Šitā jau var ikviens ražotājs var rīkoties - ir cepumi parastie un ir bērniem, saldējums parastais un saldējums bērniem.. Ko no tā var secināt? Ka ir jābūt piesardzīgiem, lai neiegādātos parastu produktu kā īpašu un neiekristu mārketinga speciālistu izliktajās lamatās.

 

Veiksmi un esiet uzmanīgi!